20 Ağustos 2017 Pazar

Buzdolabında Ankastre Şıklığı

Ankastre renginin çekiciliği hiç azalmıyor: Geçen yıl olduğu gibi, bu yıl da ankastre renklere olan ilgi çok fazla. Bunun nedenini anlamak kolay, ankastre, yani gümüş rengi her şeyden önce çok şık duruyor. Sanki mutfaklarda kullanılması için yaratılmış bu renk, bir mutfaktaki her ürüne, ama en çok da buzdolaplarına yakışıyor. Bu nedenle yeni bir buzdolabı almak istediğimde, ilk şartım muhakkak ankastre renginde olmasıydı: Mutfağımdaki diğer tüm ürünler de bu rengi kullanıyor. Diğer şartlarım ise hepimizin istediği ve aradığı şeylerdi: Buzdolabı uygun fiyatlı, kaliteli, dayanıklı ve yaygın bir servis ağına sahip olmalıydı. Açıkçası aradığım tüm bu özellikleri ve daha fazlasını Uğur Soğutma’ya ait UES 585 D2K NFI A++ modelinde buldum. 

                                                               

Marka konusunda hiçbir tereddüdüm olmadı, zira Uğur Soğutma’ya ait bir derin dondurucuyu yıllardan bu yana kullanıyorum. 60 yıldan fazladır soğutma ve gıda depolama sektöründe faaliyet gösteren firmanın gerçek bir rakibi olmadığını düşünüyorum: Ürettikleri cihazların arkasında duruyorlar ve benzersiz bir uzmanlığa sahipler. Dolayısıyla, aynı derin dondurucuları gibi buzdolapları da daima üst düzey kalite, pratik bir kullanım ve uygun fiyatları bir arada sunuyor.

UES 585 D2K NFI A++ ankastre renginde bir model ancak sahip olduğu tek özellik bu değil elbette.  Çift kapılı bir buzdolabı bu ve üst kısmında otomatik defrost özelliğine sahip no-frost bölmesi yer alıyor. Bu bölmenin hacmi 97 litre, yani kalabalık aileler için bile fazlasıyla yeterli geliyor. Bu bölmenin dış kapağı üzerinde yer alan bir LED gösterge var, bu gösterge ile kapakları açmanıza gerek kalmadan zdolabı kontrollerine ulaşabiliyorsunuz. Ayrıca çok çık duruyor! Buzdolabı kısmı ise tam 585 litrelik bir iç hacme sahip: Emin olun, tamamını doldurmakta zorlanıyorsunuz.

       

Nem kontrollü sebzelik, 0 derece bölmesi gibi özellikler ise standart olarak geliyor. Diğer markaların bu özelliklere ve bu denli geniş iç hacme sahip olan modellerine kıyasla, inanılmaz bir fiyata sahip. Bütçenizi hiç zorlamadan gelişmiş teknolojiler kullanan yeni nesil bir buzdolabına sahip olabiliyorsunuz. Verdiğim karardan çok mutluyum: Mutfağım hem şık görünüyor ve hem de bir servet ödememe gerek kalmadan son teknoloji ürünü bir buzdolabı kullanabiliyorum. Peşin fiyatına 12 taksitle satın almak için https://satis.ugur.com.tr/item/ues-585-d2k-nf-a/100030 adresini kullanmanızı tavsiye ederim, ben de siparişimi buradan verdim.

                                                    

Bir boomads advertorial içeriğidir.

24 Aralık 2016 Cumartesi

John Frieda Onarıcı ve Nemlendirici Bakım Maskesi

Herkese uzun yıllar sonra merhaba! En son yazıyı yazalı yıllar olmuş. Yazarken bana bile garip geliyor şu an :) Nerelerdeydin bu süre boyunca diye sorarsanız biliyorsunuz tıpta okuduğumdan bahsediyordum çook eskiden. İntörnlük ve tus derken buraya pek uğrama vaktim olmadı. Sonrasında bir baktım üniversite bitmiş. Minik doktor olmuşum, beni doğu hizmet yükümlülüğü denen şeyle atamışlar. Şansıma İstanbul çıkmış. (Tabi patlıyor arada şans eseri yaşıyoruz bildiğiniz gibi, bugün de ölmedik diyecek kıvamdayız falan) İşte o atama sayesinde şu an İstanbul'daki yeni evimde 3 aydır yaşıyorum. Ailemin yanından hiç ayrılmamıştım, biraz zor geldi açıkçası. (itiraf saati) Toplum Sağlığı Merkezi'nde çalışıyorum. (O ne be dediğinizi duyuyorum, cidden öyle bir kurum var :) Artık bool bol vaktim olduğuna göre buralara uğrarım diye düşünüyorum. (uğrayamadı çünkü üşengecin önde gideni) Neyse içimi yeterince döktüm bence, size de biraz bilgi verdiğime göre şu yukarıdaki arkadaştan bahsedeyim.

24 Mart 2015 Salı

The Balm Meet Matte Nude Far Paleti İçin Buyrun Gelin

Herkese merhaba! Burayı çok boşladım biliyorum ama kafamı kaşıyacak vaktim yok cidden. Neyse olur gider. Size vermek istediğim bir haberim vaaar. İnstagram hesabı açtım ve orayı daha aktif kullanmayı planlıyorum. İsterseniz sizi oraya alıyım. Kullanıcı adım; margoharikalardiyarında
Bugün sizlere yukarıdaki yakışıklı beyle ilgili düşüncelerimden bahsedeceğim. Kendisini uzun süre indirime girsin diye bekledim. Üstüne indirime girdi ama hiç bana bırakmamışsınız alamadım. Sonra tekrar indirime girdi ama yine gidemedim arkadaşım imdadıma yetişti. Kendisine öpücükler :)

5 Şubat 2015 Perşembe

The Real Techniques / / Eye Starter Kit - Göz Fırça Seti

Herkese merhaba! Buralardan baya uzak kaldım. Dersler falan derken hayat beni çok yoruyor dostlar. Keşke bloğumla biraz olsun ilgilenebilsem yaa neyse konuyu değiştiriyorum. Çok sevdiğim göz fırçalarımın burada hala yazısının olmadığını farkedince sıradaki yazının bu olması gerektiğine karar verdim. Haydi başlayalım :)
 
 
Set 5 fırçadan oluşuyor. Birde fırçaların durduğu stand var ancak onu çekmeyi unutmuşum asıl olan fırçalar değil mi zaten. Fırçaların mor renkli plastik sapları var. Gayet hafifler.

30 Kasım 2014 Pazar

Rimmel London Lasting Finish Colour Rush Lip Balm - Rumour Has It

Herkese merhaba! Üniversite hayatımın en yoğun yılında olsam gerek. Dersler, vizitler, TUS sıkıntısı, sınavlar derken iyice bunaldım. Kendime vakit bulmakta zorlansam da blog sürekli aklımdaydı ancak hiç vakit bulamadım. Uzun bir aradan sonra buraya yazabiliyorum, çok mutluyum :)


Bugün sizlere blogger aleminin çoktan hevesle anlattığı ancak benim için yeni sırasının geldiği bir üründen bahsedeceğim. Son yıllarda kalem şeklindeki rujlar pek moda görmüş olabilirsiniz. Rimmel gibi kaliteli bir drugstore markasının geri kalmasını beklemiyorsunuzdur herhalde. Rujlarından memnun olduğum için denemek istedim. İyi etmişim :)

30 Eylül 2014 Salı

Sigma Beauty Fırçalarım (F80, E35, E25m)

Herkese merhaba! Sonunda yazmak için vakit buldum. Sizlere çok güzel bir haberim var. Sigma Beauty markasını duymuşsunuzdur. Kendisi fırçalarıyla ünlü bir marka olup sonunda ülkemize giriş yapmış bulunmakta. Kozmela internet sitesi aracılığıyla bu çok ünlü fırçalara sahip olabilirsiniz artık. Ben ilk şoku güzel bir alışverişle atlattım. Zira satışa sunulduğu gibi fırçaları sepete atmam bir oldu. Bunda 2 fırça alana E25 blending brush mini boy hediye edildiğini duymamın etkisi de vardı tabi.
 
 
Fırçalar gördüğünüz gibi. Siyah tahta sapları var. Mini E25 fırçanın sapı gri parıltılı. Gayet şık gözüküyorlar.

18 Eylül 2014 Perşembe

İlk E-Book Deneyimim / / Jean Christophe Grange - Kaiken

Herkese merhaba! Yaz tatilinde arkadaşlarımla yaptığım 1 aylık Avrupa gezimizden haberiniz vardır beni takip ediyorsanız. Ha etmiyorsanız edin tabi. Neyse gezi boyunca birsürü tren yolculuğu yapacağımız için yanımda kitap götürmek istiyordum ta ki geziden bir gün önce sırt çantamın çok ağır olduğunu farkedene dek. Arkadaşım telefomuna e-book indirmemi tavsiye edince mantıklı geldi. Bende uzun zamandır almak istediğim Kaiken'i internetten bulduğumda gezim için istediğim kitabı bulmuş oldum :)
 
Telefondan kitap okumak zevkli ama uzun süre okuyamıyorum, gözlerim yoruluyor. Kitap alacak paranız olmadığında ya da yanınızda kitap taşımak istemiyorsanız güzel bir seçenek olabilir :)
 
 
Jean Christophe Grange en iyi polisiye gerilim yazarlarından biri bence. Bazı kitapları muhteşem, bazıları eh işte. Bir Dan Brown değil kesinlikle ama bu kitabı yazarken aklına çok güzel bir senaryo gelmiş. Bu kitabın telefonumda değil kitaplığımda olmasını isterdim o derece.

14 Eylül 2014 Pazar

Friendship Bracelet Yapıyoruz Buyrun Gelin

Herkese merhaba! Beni tanıyanlar bilir. Bileklik yapmak en eğlendiğim işlerden biridir. Friendship bracelet nam-ı diğer arkadaşlık bilekliği de sevdiğim ama yapmaya biraz tırstığım bir modeldi. Ancak Youtube'da gezinirken bir video buldum ve ilk denemelerim cidden çok tatlı oldu. Sizler de yapmak isterseniz şu güzel pazar gününe renk katın derim :)

4 Eylül 2014 Perşembe

Gezdim Gördüm / / Palamutbükü

Herkese merhaba! Geçtiğimiz haftasonu yaptığım 2 günlük tatilimde gittiğim gördüğüm çok beğendiğim bir yeri sizlerle paylaşmak istiyorum. Datça'yı duymuşsunuzdur. Ancak yolu Datça'da sonlandırmayıp devam ederseniz karşınıza çıkacak daha güzel yerler olduğunu bilmelisiniz.
 
Palamutbükü'nü ve etrafındaki diğer koyları detaylı bir şekilde geçtiğimiz yıllarda gezmiştik. Bu sene çok vaktimiz olmadığı için 2 günü de Palamutbükü'nde geçirdik. Tertemiz masmavi bir deniz ve kafa dinlemek için bir yer arıyorsanız Palamutbükü işte orası.

 
 Ulaşmak zor, yolları bazen bozulsa da Palamutbükü kendini affettiriyor kesinlikle. Çok büyük bir yer değil. Konaklama için birkaç otel ve bir sürü apart seçeneği var. Biz gittiğimizde apart tercih ediyoruz. Zira restoranlardaki fiyatları gördüğünüzde canınız biraz sıkılabilir. Neyse size önerebileceğim birkaç apart var. Aycan Tatil Evleri ve Damla Apart gittiğimizde severek kaldığımız apartlar.

28 Ağustos 2014 Perşembe

Sonbahar İçin Allık Önerisi / / The Balm Instain Allık - Pinstripe

Herkese merhaba! Bütün mağazalarda sonbahar koleksiyonu yavaştan görücüye çıkmaya başlayınca bende sonbahar için bir şey yapayım dedim. Sonbahar kış zamanı allıkta en çok sevdiğim renk mürdüm renkleridir. Bunun en güzel örneklerinden biri de The Balm Instain Allığın Pinstripe rengi :)

 
The Balm'ın ürünlerini biliyorsanız ürünlerin her defasında ağzınızı açık bırakan bir dizaynı olduğunu biliyorsunuzdur. The Balm'ın diğer allıklarına göre Instain allıkların gramajı biraz daha düşük 5.5 gr. Bence daha iyi ölene kadar kullanmamıza gerek yok değil mi? Allığın diğer tarafında aynası var ama The Balm allıklar fırçalı olmuyor. Ben fırçalı olmalarını da sevmiyorum zaten.