31 Temmuz 2012 Salı

Neutrogena Pembe Greyfurt Serisi

  Size bugünkü yazımda Neutrogena'nın pembe greyfurt serisinden bahsetmek istiyorum. Sivilce ve siyah noktalara karşı yapılmış bu seri greyfurt aromasıyla taçlandırılmış, yüzünüz mis gibi kokuyor benden söylemesi :)

   Şu sivilceler ve siyah noktalar için sürekli bir çözüm arayışı içindeyim. Ürünü kullanan birkaç arkadaşımın bana bu seriyi önermesiyle anında gittim aldım. Ayrıca çok pahalı da değiller :)

   Seri yüz temizleme jeli ve günlük peeling jelinden oluşuyor. Peeling ürünleriyle aram pek iyi değil o yüzden sadece yüz temizleme jelini aldım. Bunu da sabah akşam kullanmak gerekiyormuş ben o kadar düzenli kullanamasamda kullandığımda anda yüzümdeki ferahlık hissini farketmedim değil hani. Ayrıca siyah noktalarım ne kadar isyan etse de azalmaya başladıklarını görebiliyorum.

   Konu sivilce ise durum biraz değişiyor tabi. Eğer sivilceleriniz çok fazlaysa tıbbi yardım almanızı da öneririm. Benim sivilcelerim sınav zamanlarında ve stresli anlarda alnımı işgal ediyor. Birkaç asi ile de başa çıkabiliyorum :)

   Sonuç olarak ben bu seriden memnun kaldım bence bir şans verin derim :)

2 yorum:

  1. bende alıcam ama sivilcelerim fazla napıyım alıyım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kozmetik ürünleri sivilce ve siyah noktalar çok fazla olduğunda pek bir işe yaramıyor diye biliyorum. Doktora gitmeni tavsiye ederim, doktorunun tavsiyelerine göre ilaç kullanıp kullanmamak sana kalmış çünkü sivilce için verdikleri ilacın biraz fazla yan etkileri var. Karar senin :)

      Sil