16 Ağustos 2012 Perşembe

Bir Gün - One Day

   Kitabı ve filmi bitirdiğim gibi hemen yazıma başlamaya karar verdim. Öncelikle kitaptan bahsetmek gerekirse romantik komedi dram tadındaydı. Gayet akıcı çok sürünmedi elimde :)

   Yazar için birkaç sözüm olacak. Böyle romantik komedi içerikli kitapları erkeklere yazdırmayacaksın arkadaşım. Adam ne kadar duygu dolu yazmaya çalışsa da bir şeyler eksik işte hafif saman gibi. Kurgusuna diyecek bir sözüm yok yaratmış alnından öpülesi hakikaten. Klasik bir kurgusu yok o konuda sınıfı geçti :)

   Konusu ise Dexter ve Emma'nın mezuniyet akşamı tanışmasıyla başlayan ve yıllar boyu süren arkadaşlıklarıdır.Daha fazla bilgi verip kitabı da filmi de mahvetmek gibi bir niyetim yok :)

   Filme geçersek eğer yönetmenin Lone Scherfig olduğunu görüyoruz. Başrollerini Anne Hathaway ve Jim Sturgess paylaşıyor.

   Her kitap uyarlamasında olduğu gibi bütün kitabı filme aktaramamışlar doğaldır laf etmiyorum. Birkaç olayı atlamışlar kitapta azcık daha farklıydı ama ben beğendim haberiniz ola :)


2 yorum: