20 Ağustos 2012 Pazartesi

Gözlerini Sımsıkı Kapat - John Verdon

   İlk söyleyeceğim şey bu adam muhteşem. Bu kitap muhteşem. Kurgusu, konusu, dili, her şeyi muhteşem :) Kitaba bayıldığımı anladığınıza göre yazının gidişatını anladınız ama detaylara girelim hadi :)

   Öncelikle üzerine toz kondurmadığım sevgili Coninin sadece 2 kitapta aklımı nasıl başımdan aldığını anlatayım hemen. İlk kitabı 'Aklından Bir Sayı Tut' ile bu adamda iş var dediğimi hatırlıyorum. Kitaplarda David Gurney adlı dedektif gizemli olaylar peşinde. Klasik polisiye aman ne var bunda demeyin. Adam bir yazmış siz bile işin içinden çıkamıyorsunuz vallahi. Kurgusunu yaparken bütün küçük detaylar düşünülmüş, kitabın sonunda ağzınız açık kalabilir yani :)

   Tabi bana sorarsınız 2. kitap daha bir güzel geldi. Bunun nedeninin 'Aklından Bir Sayı Tut'u okuyalı uzun zaman olması mı bilemedim. Ayrıca ben yılanın başının kim olduğunu kitabın başında hissetmiştim söylemeden geçemeyeceğim :)

   2 kitabın kahramanının David Gurney olduğunu öğrenince devamı mı acaba demeyin çünkü değil. Aralarda 1. kitaptaki olaylardan biraz bahsetse de anlaşılamayacak bir şey yok ortada ama 1.den başlamanızı tavsiye ederim :)

   Eğer polisiye romanları seviyorsanız John Verdon'a  bir şans tanımalısınız. Büyük olasılıkla seveceksiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder