5 Eylül 2012 Çarşamba

Sebamed Sabun

   Arkadaşlar yeni bir ürün tanıtmak istedim sizlere. Yüzümdeki siyah noktalarla ve sivilcelerle amansız bir savaşım var. Adını duyduğumu deniyorum bende :)

   Bir süredir kullanıyorum bu sabunu. Yıkayınca yüzünüz yumuşacık oluyor baby face derler ya aynen öyle işte. Ben çok düzenli kullanamıyorum bu mereti ama yağlanmaya iyi geldiğini söyleyebilirim :)

   Bu uğurda çok para dökenler vardır. Bunu bir deneyin derim gayet ucuz. Birkaç arkadaşımdan da düzenli kullanımla gayet güzel sonuç aldığını duydum.O yüzden size tavsiye edebilirim. Ha birde sivilceleriniz çok fazlaysa bir doktora görünmenizi de öneririm. Aklınızda bulunsun :)

   Eğer sizinde sivilce ve siyah noktalara karşı kullandığınız başka yöntemler varsa söyleyin bilinçlenelim cümleten :)

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder