21 Ekim 2012 Pazar

Bu Kış Mango'dan Giyiniyoruz

Birkaç gün önce aklıma geldi acaba bu Mango Kate Moss'u kanatları altına aldı da bu sezon nasıl giydirdi bi bakayım dedim. Ay bakmaz olaydım hepsinde aklım kaldı. Onlar nasıl muhteşem kıyafetler öyle. Mango'ya dur artık daha fazla dayanamıcam diyecektim az daha.


 
Bakar mısınız kadın gerçekten asil. Spor giyiniyor görüntü muhteşem şık giyiniyor görüntü muhteşem ya :)



 
Bu sefer Kate yok ama kıyafetler yokluğunu aratmıyor desek yeridir. O kadife yok mu beni benden almıştır her zaman zaten. Bu kumaşı bulanın alnından öpeceksin. Eteği, tulumu, elbisesi hepsi de apayrı güzel. Olsa da giysek :)

Bu elbise de ipekmiş. Zaten bu ara favorilerim ipek, saten, kadife, deri ama insan rahat parçalardan vazgeçemiyor tabi :)


Kazaklar, hırkalar falan tam öğrenci kafasında. Mango rahatını seven herkesi düşünüyor her zaman olduğu gibi :)

 
Eveet favori parçam Kate'in üstünde gördüğünüz şahane palto. Bu yüzden en sona bunu saklamak istedim. Spor, şık, mükemmel. Ne diyebiliriz ki Mango bilir işini :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder