9 Ekim 2012 Salı

Flormar Artliner vs Dipliner

Bugün sizlere Flormar artliner ve diplinerdan bahsetmek istiyorum. Genelde kalem kullanmayı seviyorum ama bir deneyeyim demiştim. Tezgahtar bayanın önerisiyle dipliner(1. resimdeki) aldım. Almaz olaydım param ziyan oldu. Daha bir gözüm bitmeden kuruyup bi kötüü bi gariip oldu sormayın gitsin. Ayrıca birkaç sürme çalışmamın ardından bir daha içinden bir şeycikler çıkmadı direk çöpe gitti. Ha birde siyah bile yapmadı gri gibi bir şey oldu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum ama kaşınıyorsanız buyrun deneyin anacım :)


Artliner(2. resimdeki) ki mucizevi bir ürün. Bana eyelinerı sevdiren ürün kesinlikle bu. Artık kalem kullanmıyorum desem yeridir. Ucu dipliner gibi odun değil yumuşacık. Kullanımı çok kolay. Ayrıca siyahlığını bütün gün koruyor. Fiyat olarak diplinerdan daha ucuza almış olmam da cabası. Zaten Flormarı bilirsiniz ürünleri çok pahalı değil. Her kesime hitap ediyor kendileri. 


Sonuç olarak bu savaşın galibi kesinlikle Flormar Precision
Artliner'dır. Daha iyisini deneyene dek en iyisi budur bence. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder