22 Ekim 2012 Pazartesi

Kadife Geri Dönüyor

Önümüz kış bakalım dolabımızda nelere ihtiyaç var dedik ne bulduk? Kadife canım kadife. Aslında küçükken annemin giydirdiği kadife pantolonlardan dolayı kendime çok demiştim ben büyüyünce bunları giymicem diye ama öyle olmuyor çocuk aklı ne bilir değil mi? :)

Bakınız kim var burda Kim. Kendisi tayt ve yakalarda kadifeyle o yuvarlak hatlarını iyi kapatmamış mı sizce de? :)

Bu arkadaş da kadifenin sadece şık değil spor olarak kombin edilebileceğini çok güzel göstermiş bence :)


Maxi eteklerde bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmemiştim açıkcası. Bakar mısınız şunlardaki güzelliğe. Dibim düştü valla :)

Bu fotoğrafı sağdaki mükemmel lacivert elbise için ekledim sol tarafa bakmazsanız sevinirim. Ben beğenemedim o bereyi o çiçekli eteği falan ıyk. O yüzden sağa bakın hatun taş gibi o giymicek de ben mi giycem güzelim elbiseyi :)


Şimdi sırada benim favorilerim kadife etekler. Aslında direk kadife bordo-kırmızı renkte olan etekler. Bulursam paraya hiç acımam alırım. Ay ne kadar muhteşem görünüyor bunlaar :)

Yazımı güzel bir kareyle bitirmek istedim. Angelinacığım bu elbiseyi 84. Oscar Ödül Töreni'nde giydi. Herkesin gözü bayram etti. Ee yani Versace yapcak da güzel yapmıcak mı o da ayrı tabi. Ne kadar her fotoğrafta o bacak gözüküyor anlamasam da kadifenin hakkını veren fotoğraf işte burada :)

Umarım fotoğraflar size yardımcı olmuştur. Ricam kadife giycem derken palyaçoya da dönmeyin. Her zaman yakışanı giyin mühim olan moda olması değil üzerinize yakışması. Kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder