24 Ekim 2012 Çarşamba

Loafer Gelmiş Hoş Gelmiş

Bayram geldiii. Bazılarınız tatile gidecek son hazırlıklarını yapıyor, bazıları annesinin babasının dizinin dibinde geçirecek tatilini, bazıları da arkadaşlarıyla. Bense gene aynı rutini izleyeceğim evimdeyim yani ama asıl mühim olan tatil geldi azıcık dinleneceğiz rahatlayacağız oh mis :)

Bugün size loafer ayakkabılardan bahsetmek istiyorum. Kendilerine kanım çok çabuk kaynadı. Hele de ayakları palet gibi gösteren babetlere karşı bir alternatif oldukları için çok seviyorum bu ayakkabıları :)


 Gördüğünüz gibi bunları sadece ben sevmemişim. Ünlülerde loaferlarla salınıyorlar gayet. İyi yapıyorlar bence. Yazın terlik giyip sokağa çıkmayı sevmiyorum. Babet desen kendilerini oldum olası sevemedim. Bunlar sandaletlere kardeş geldi yaşasıın :)


Dümdüz her rengi var onları eklemedim heryerde görmüşsünüzdür zaten. Düz olanları sevmemek elde değil ama ben bunları da çok sevdim. Biraz iddialı ama bize yakışır :)


Hayvan desenli olanlarda gayet güzel olmuş bence. Leopar desenli parçaları pek sevmezdim ama bunlara hayır diyemem doğrusu :)




Çeşit çeşit çok güzel hepsi. Zımbalılar bu ara moda zaten (azıcık dayanın onlardan da bahsedeceğim aklımda :) Önünde arması olanlar da gayet tercih edilen bir model bazı ünlülerin giydiğini görmüştüm. Püskül ise olaya bir renk katmış değişik olmuş. Çizgili olan gayet spor onu beğenmeyen de yoktur heralde :)

Cap toe ve loaferı da birleştirmişler. Hoş bir şey yaratmışlar. Bunu da seve seve bağrıma bastım :)

Loafer ailesini umarım sizde sevmişsinizdir. Ben hepsine bayıldım. Başka bir yazıda görüşmek üzere iyi bayramlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder