19 Ekim 2012 Cuma

Modaya da El Attım Karşınızda Biker Botlar

Kış geliyor botlar, çizmeler dolabın derinliklerinden çıkıyor değil mi? Yazın sıcağından sonra biraz soğuk hepimize iyi gelecek. Yeni sezon botlar mağazalarda görücüye çıkmaya başladı alışveriş isteğim kabardı. Kahverengi bot almak istiyordum duydum ki biker botlar çok revaçtaymış. Dedim bir tane de ben alayım bari. İlk defa internetten ayakkabı aldım bakalım nasıl olacak :)


Hollywood'un nadide ünlüleri hepsi de almış biker botlarını salınıyorlar gördüğünüz gibi. Sizin neyiniz eksik anacım alın bir tane :)


Bakar mısınız şunun güzelliğine vallahi ilk defa bu kadar beğendiğim bir akım geldi hoşgeldi sefalar getirdi. Birkaç tane daha resim koyuyorum ki gözünüz alışsın :)




En altta gördüğünüz kahverengi muhteşem şey de benim sipariş verdiğime çok benziyor. Umarım bu kadar güzel bir şeyle karşılaşırım :)

En son resim benden marjinal arkadaşlarımıza gelsin diyorum. Mühim olan herkeste olanı giymek değildir değil mi :)

Umarım eğlenmişsinizdir. Biker botlarla ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Her şey gönlünüzce olsun, alışverişiniz bol olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder