23 Ekim 2012 Salı

Nail Art Almış Başını Yürümüş Meğer


 Tırnaklarıyla uğraşmayı her bayan sever ama bazıları biraz daha fazla sever ki onlar sanat yapan kesim işte. Ben bu nail art işinin bu kadar yaygın olduğunu bilmiyordum açıkçası. Ben ki kenarını köşesini taşırmadan ilk seferde sürsem mutluluktan uçarım o derece :)




Ben daha küçük desenli olanları daha çok tuttum. Büyüdükçe ortalık biraz karışıyor sanki :)





Gittikçe zorlaşıyorlaar. Bunları yapmaları ne kadar vakit alıyordur acaba. Bir de insanlar sıkılmıyor mu nasıl sabırla bunları yapıyorlar çok şaşırdım doğrusu. Ben ki ojenin kuruması sırasında kaç kere biryerlere sürtüp ojeyi çıkarmış biriyim dayanamam heralde :)


 Bu meyve desenlilere de bayıldığımı itiraf etmeliyim. Hele alttaki çilekliye eridim bittim :)





Bu gördüğünüz şeker şeyler de çizgi filmlerden, oyunlardan esinlenilmiş ki bence bunlar baaya zordur. Küçücük alanda büyük işler başarmışsınız hakikaten. Sünger Bob'a baksanıza kağıt kalem versen yapamam ben onu bu kadar güzel :)

Son olarakta olimpiyatlarda bayan oyuncuların yaptırdıklarıyla yazımı sonlandırayım. Olimpiyat alanının içinde nail art yapan bir alan varmış. Her ülkenin sporcuları kendi ülkelerinin bayrağını, olimpiyat amblemini tırnaklarına yaptırmış. Küçük bir anı olmuştur onlar için de. Günlük hayat için nail art olayını biraz fazla bulsam da olimpiyatlara yakışmış ben çok beğendim :)

 Bu yazı da burada bitsin artık çok uzattım galiba. Nail art'ınız bol olsun bayanlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder