21 Ağustos 2013 Çarşamba

Birkenstock; Giysek Mi? Giymesek Mi?

Herkese merhaba! Bugünlerde Instagram, Tumblr ve daha nice sitede pedikürlü ayak resimleri görüyoruz. İnsanlar ne ara bacak gösteriyordu ne ara ayak göstermeye başladılar yetişemiyorum vallahi. Ben küçükken Ceyo vardı ortopedik tabanlı diye annem çıkartmazdı ayağımdan. Büyüdük Birkenstock çıktı başımıza. Birkaç gün önce dışarı terlikle çıktım ve annem terlikle çıkıyorum diye laf etti. Birkenstock olsa kızmazsın dimi çakal dedim kızardı. Bunlar terlikler arasında sınıf farkı yarattı resmen :)
 
 Birsürü modeli olmasına rağmen benim gözüme en çok çarpan bu oldu. Desen desen, renk renk var adamlar üretiyor. Aslında güzel gibi de ama ben öyle trend olan her şeye çabuk ısınamıyorum. Yaz bitti ben anca alışacağım resmen :)
 



Parmak arası olduğu gibi böylesi yani baba modeli de var bence. Ben babamı bildim bileli böyle terlik giyiyor zaten adam :)
 
Hepsi iyi güzel ama bunlar şeker ötesi olmuş. Mickey nerden geldi aklınıza Allahsızlar! Burada para içinde yüzüyor olsam hepsinden alacağım da işte aman öf :)
 

Dexter ve Ashley Olsen da gayet memnun görünüyorlar bence :)
 
En güzelini en sona sakladım. Şunun tatlılığına bakın :)
 
Şimdi ben gibi bir kararsıza yardımcı olun, ankete katılın :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder