15 Ağustos 2013 Perşembe

Casio Retro Saat Zamanı

Herkese merhaba! Farkettim ki 57541845 gün olmuş bir şey yazmayalı. O zaman bileklere kuvvet :)
 Taa çocukluğumdan beri bu saatleri severim. Ben küçükken dayım bu saate asker saati derdi siyah kordonu olanından askerdeki bütün arkadaşlarında varmış öyle demişti. Hatta kordonu kopmasına rağmen hala saklar o saati. Ayrıca 90'ları hatırlayanlar bilir herkeste vardı bu saatten. Güzel günlerdi( Gören 100 yaşında der tatildeki ruh halim bundan ibaret işte :)

Kimin aklına gelmiş bilmiyorum ama bu güzel tarih kokan saatler tekrar gün yüzüne çıkmış. Küçükken annem bunları erkek saati gibi gördüğünden almamıştı ama ben büyüdüm ve aldım hihohohihi :)
 
Saatler her kıyafete uysa da bu resim gerçekten çok şık olmuş :)
 
Mükemmel ! :)
 




Bir sürü modeli olmasına rağmen benim favorim en alttaki model. Tavsiye ederim. Plastik yada gri kordonlu olanlardansa sarı renkli olanları daha çok beğendiğim için sadece bunları koydum. Umarım beğenmişsinizdir. Hoşçakalın ! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder