23 Kasım 2013 Cumartesi

Clinique Party Favours Set

Herkese merhaba! Yılbaşı yaklaşırken bütün markalar yılbaşı özel setlerini görücüye çıkarmaya başladı. Benim dikkatimi ilk çeken Clinique oldu. Bazı setlerde birkaç malzeme eksik gibi gelir de yani bazısını kullanmayacak olursun da alasın gelmez ya işte o bunda bana olmadı ve yılbaşı gelmeden yılbaşı hediyemi aldııım :)

Hepsini teek tek seviyorum. Heralde yaptığım en karlı alışverişlerden. Koca seti clinique.com'dan 129 TL'ye aldım. Üstüne de internetten alışveriş yapmamın şerefine 2 tane ürün hediye ettiler. Ben daha ne isterim :)

Önceliği tabiki 4 güzel renge sahip farlara verdim. Kutusunu görmeniz lazım dışı parlak falan muhteşem bir görüntüsü var :)
 
Makyajda en çok kullandığım renkler kahve ve pembe olduğu için renkleri görünce gözlerimden kalpler çıkmadı değil. Ayrıca gayet pigmentli ve kalıcılığı gayet iyi :)
 
Sette görünce en sevindiğim ürün tabiki de Chubby Stick oldu. Ayrıca ürün orijinal boyda olduğu için insan daha da mutlu oluyor haliyle :)
 
Rengi benim çok kullanmadığım bir renkti fakat sürünce sen nerelerdeydin annem dedim. Gözüktüğü kadar koyu renk değil. Yumuşacık ruj gibi ama değil gibi. Parlatıcı gibi lip balm gibi ruj gibi. Bi ayrı güzel anlayacağınız. Ayrıca sürünce dudakta çizgilenme falan yapmıyor. Kesinlikle Clinique ürünlerimin içinden favoriler arasında :)
 
Karşınızda kahverengi göz kalemi. Gayet söylediğim sıradanlıkta benim için. Genelde eyeliner kullandığımdan bazen siyah göz kalemi kullandığımdan nadiren de kahverengi göz kalemi kullandığımdan benim için çok muhteşem bi ürün değil. Asansörlü olması bu kalemler için asrın icadı bence. Rengi de kutusu gibi çok koyu değil. Kalıcılığı eh işte. Gözümün altına içine sürüyorum. Gayet güzel akıyor sırf bu yüzden kalemleri sevemedim işte :)
 
Karşınızda hepimizin bildiği Clinique maskarası. Aslında fırçasını görünce kirpikleri uzatmasını beklemiştim ama beklediğim kadar iyi çıkmadı bu konuda. Tabi kopkoyu siyah renk vermesi ve dökülmemesi gibi şahane özelliklere de sahip :)
 
Ojeyi de göstermeden geçmeyeyim dedim. Setin öne çıkan rengi fuşya olduğundan çılgın bir renk var karşımızda. Malesef deneme fırsatım olmadı ama rengine bayıldım :)
 
İşte seçtiğim 2 hediye üründen birincisi. Ürün deneme boyunda yani minnak bişey. Baya likit geldi bana. Sevemedim kokusunu bi değişik kokuyo sanki ama nemlendirme gayet başarılı :)
 
Diğer ürün de Clinique Butter Shine. Rengi pink-a-boo ve gördüğünüz üzere muhteşem. İlk katında müthiş bir nemlendirme yapıyor. İçinde çok güzel simleri var. Renk de çok güzel. Kesinlikle tavsiye ediyorum :)
 
Şimdi derseniz bir şey eksik kaldı sanki diye çok haklısınız. Göz kreminin resmi yok. Şuan kullandığım Neutrogena Radiance Boost bitmediği için açmadım. Hala derseniz niye resmi yok diye yanlışlıkla silindi derim çünkü bazen çok sakarım evet :)
 
Benim tercihim Party Favours'tan yana oldu ancak sizlere tavsiyem girip internet sitesinden yılbaşına özel setleri teker teker incelemeniz. Çok güzel setler var çünkü. Sizin favoriniz hangisi oldu yorumlarınızı bekliyorum :)
 
Kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder