30 Kasım 2013 Cumartesi

Mac Paint Pot ''Painterly''

Herkese merhaba! Bu hafta size kendisiyle aşk yaşadığım bir ürünü tanıtmak istiyorum. Açık konuşmak gerekirse yaşadığım şehirde Mac yok. Bu yüzden online alışveriş yapıyorum ve aldığım ürünleri iyice incelemeden almıyorum. Sizlere de bu ayki alışverişimde aldığım Paint Pot'tan bahsetmek istiyorum. İyi eğlenceler :)
 
 
Ürün minnacık şirin kutusunda geliyor. Kutudan çıkan minik kavanoza baksanıza çok sempatik. Ürün kremsi yapıda. Muhteşem şekilde uzun süre kapatıcılık sağlıyor. Ayrıca çok çabuk kuruyor :)
 
Üzerinde gördüğünüz gibi 5 g'lık ürün. 54 TL'ye aldım. Gramajı gözünüze az gelmesin fırçanızı azıcık dokundurmanız yettiği için parasının hakkını veriyor hiç merak etmeyin :)
 
Rengi gördüğünüz gibi pembeli krem tadında. Buradan bakınca krem rengi daha yoğun gözükse de göze uygulandığında asıl uçuk pembe renkte gözüküyor. Paint Pot serisini gördüğüm duyduğum kadarıyla far olarak kullananlar da var far bazı olarak kullananlar da var. Benim tercihim günlük makyajımda far olarak kullanmaktan yana. Göz kapağımdaki renkleri nötrleyip gayet hoş bir görüntü vermesinden dolayı neredeyse her gün kullanıyorum :)
 
 Paint Potların far bazı olarak en çok tercih edilen 2 rengi varmış. Bunlardan biri Painterly diğeri de Soft Ochre. Soft Ochre'nin rengi sarılı krem tadında. Soluk gözükmemek adına tercihimi Painterly'den yana kullandım. Kesinlikle doğru tercih :)
 
Sizlere bu ayki gönlümün birincisini tanıttım. Umarım sizde sevmişsinizdir. Aslında tanısanız seveceğinizden eminim. Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder