5 Kasım 2013 Salı

The Balm Nude'tude Palet

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! Bugün sizlere hayatımın bir numaralı paletini göstereceğim. Bu palet galiba benim için yapılmış zira başka bir fara ihtiyaç duymuyorum desem yeridir. Paleti içinde beğendiğim bir iki renkten dolayı değil hepsine aşık olduğum için aldım. Aslında bu yazıyı ilk aldığımda yazacaktım ama gözümden kaçmış kerata :)
 

Karşınızda Balm'ın en birinci Nude'tude paleti var. Tasarım hepimizin bildiği diğer Balm ürünlerine benzer nitelikte karton kutusunda. Bir böyle ev dekorlu kapağı birde hatun ablalarla olan kapağı var ama onu sadece internet sitesinde gördüm nedense :)
 

İçinde 12 far bulunmakta. Ayrıca uzun zamandır kullanmama rağmen bitmek bilmiyor. Fırçanın ucuyla azıcık dokundurmanız yeterli oluyor. Farların isimleri de Balm'a yakışır nitelikte :)
 
 
 
Resimlerde de gördüğünüz üzere farlar hafif sedefli. Taa bir zamanlar Gratis'ten %50 indirimle 30 liraya almıştım. Parasının hakkını veriyor gerçekten :)
 
Palet hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder