17 Kasım 2013 Pazar

Ve Karşınızdaa Skater Etekler

Herkese merhaba! Bu aralar kozmetik ürünleriyle kafamı bozmuş olmama rağmen kıyafetlerden de geri kalmıyorum. Sonra vay efendim neden ayın sonunu getiremedim çulsuz kaldım demeler. Neyse kendimi geçtim. Bugün sizlere skater namı diğer patenci eteklerinden bahsetmek istedim. Zira dün yine bir tane skater etek buldum. Aklıma gelmişken sizlere de bu eteklerden bahsetmeliyim değil mi :)
 
Bende ucundan accık basen problemi yaşadığım için küçük kıyafet hilelerini seviyorum ve skater etekler benim favorilerimden. Sizlere de tavsiye ederim :)
 






Fotoğraflarda gördüğünüz üzere kombini güzel yaptığınız sürece şık da spor da olabilirsiniz. Zayıf arkadaşlarda bu etekler de her zamanki gibi güzel duruyor. Sizi sevmiyoruz sıska arkadaşlar gidin burdan(hasetinden çatladı) :)
 




Ünlü ablalar da trendleri takip etmekten geri kalmıyorlar. Günlük hayatta da ödül törenlerinde de gayet güzeller ama bir numara Miranda Kerr. Kendisini Justin Bieber olaylarından önce daha çok sevsem de tarzına bayılıyorum hakkını yemiyiciim :)
 
Aslında skater eteklerden bahsetsem de elbiselerine de bayıldığımı söylemeden geçmemeliyim. Hele tek renk olursa sadeliğiyle tadından yenmez. Modeli de daha güzel anlaşılır hem :)
 
Evet bayanlar, skater eteklerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Umarım gözünüz gönlünüz açılmıştır. Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder