16 Aralık 2013 Pazartesi

John Verdon ve Muhteşem Kitapları

Herkese merhaba! Sizlere bugün John Verdon'ın son kitabından bahsedeceğim az biraz. Okuyup bunun da muhteşem olduğunu görünce bahsetmesem olmazdı diye düşündüm. Ben aslında öyle her kitabı beğenmem. İş polisiye-gerilime gelince ince eleyip sık dokurum. Kitapta sürekli değişik şeyler okumaya çalışırım ama kışın zaten yorulmuşken kafamı her şeye veremiyorum. O yüzden tercihim polisiye-gerilimden oluyor genelde :)
 

 
John Verdon'ı tanıdığımız kitap olup yeri ayrıdır bende. İlk olduğundan unuttuğum kısımları var mı hatırlamıyorum ama ilk intiba önemlidir ve ben zamanında çok beğenmiştim, etkisinden kurtulamamıştım o derece :)
 

Kitaplarda David Gurney adlı dedektifin çözdüğü olaylar anlatılıyor. David'in aklına hayranım. Bakış açısı gerçekten de bizimkinden farklı. Bööyle kitap akııp gidiyor öyle söyleyeyim. 2. daha iyi olduğundan 3. için çıta baya yükseliyor tabi :)
 

İşte bitirdiğim ve sizlere bahsetmek istediğim kitap. Kitapta yine olaylar olaylar. Bu sefer David de olaylarla içli dışlı oluyor baya. Son birkaç sayfaya kadar kimin ne yaptığını anlayamadım ama katilin açıklanışı biraz yavan kaldı. Tak diye açıkladı sanki orası biraz üzdü beni. Dediğim gibi 3. kitap için çıtayı çok yükseltmişti. Kötü değil ama daha da iyi olabilirdi bazı yerleri :)

Sizlere kesinlikle tavsiye ettiğim birisi. Okuyun, okutun. Zaten havalar soğuk. Bir elinizde kahve, bir elinizde kitap olsa daha ne olsun? :)

 Buna benzer güzel kitap önerileriniz varsa seve seve yorumlarınızı bekliyorum. Hepinize güzel günler diliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder