21 Aralık 2013 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo Krem Far 'Pink Gold'

Herkese merhaba! Bugün sizlere çok güzel bir üründen bahsedeceğim. Mac Paint Pot'larla kıyaslandığı için merak etmiştim. Daha ucuz ve daha kolay ulaşılabilir olduğu için denemek istemiştim ve bir gün yolum Gratis'e düştü :)
 
Anca bu kadar sağlam kaldı işte kapağı. Hiç düzgün açılmaz mı bir ürün. Bu işe bir el atsalar fena olmaz bence. Yetkililer duyun sesimizi :)
 
Böyle küçük cam kavanozdaki şeyler beni cezbediyor şimdi yalan konuşmayayım. Kabına bayıldım. Daha kapağını açmadan rengini görüp aşık oldum. Makyajda pembe genelde ilk tercihim olduğumdan hangi rengini almalıyım diye düşünmeme gerek kalmadı. İçinde çok hafif ışıltılar var. Adında gold geçse de sürdüğünde açık pembe ışıltılı bir renk alıyor. Genelde acelem varsa tek kat bundan sürüp eyeliner çektim mi üzerine mis gibi daha ne olsun :)
 
Sürümü kolay, yumuşacık bir yapısı var. Genelde parmağımla uyguluyorum ama fırçayla da kullanabilirsiniz tabi tercih meselesi. Bir de kalıcılık olarak far bazıyla kullanmanızı tavsiye ediyorum. Sonuç daha ne güzel oluyor tahmin edebileceğiniz gibi :)
 
Aldığım her ürünün fiyatını yazmaya çalışıyorum ama toplu bir alışveriş yapmıştım. Bunun fiyatını tam hatırlamıyorum. 15-20 TL arasında bir şey olması gerek muhtemelen yani :)
 
Umarım eğlenmişsinizdir. Başka bir yazıda görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder