13 Aralık 2013 Cuma

Peplum Giysek Mi?

Herkese merhaba! Bugün çok sevdiğim peplum kıyafetlerden bahsetmek istiyorum. Geçen sezon altın çağını yaşasa da bu sezon da peplum kıyafetleri görmeye devam ediyoruz. Ayrıca artık etek olsun elbise olsun her yerde peplum kıyafetleri görebiliyoruz :)
 
 

 

 
 En sevdiğim kombin yukarıdaki gibi desensiz üstleri renkli pantolonlarla aksesuarlarla hareketlendirmek :)
 


Eteklerle kombinleyerek daha şık bir görüntüye ulaşabilirsiniz. Ayrıca peplum detayı eteklerde de gayet hoş duruyor :)

Elbise modelleri gayet güzel olsa da ben 2 parçalı kombinleri daha çok seviyorum ama yukarıdaki elbiseye bir ayrıcalık yapmamız lazım çok güzel değil miii? :)

Peplum modasını kaçırmak istemiyorsanız elinizi çabuk tutun derim. Ayrıca zayıf olanlara yakışsa da hafif balık etli insanlara da gayet yakıştığını düşünüyorum :)

Sizin de peplum kıyafetlerle ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum. Size de sorayım peplum giysek mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder