11 Aralık 2013 Çarşamba

The Balm Put a Lid on It Far Bazı

Herkese merhaba! Yine elimde azıcık para olunca gidip Gratis'e döviz bıraktım geldim. Bu sefer bir ilk yaptım. İlk defa far bazı aldım o yüzden başka ürünle karşılaştırma şansım yok maalesef. Aslında pek gerekli görmediğim için almıyordum saklamayayım şimdi :)
 

Ürün her zamanki gibi değişik ambalajında. Tüpte olması böyle ürünler için bence avantaj. İstediğin kadar almaya olanak sağlıyor. Zaten mini minicik alsan da yettiği için paketlemeye tam not verdim :)

Biraz çok sürerseniz azıcık ıslaklık yapabiliyor, beklemek gerekebilir. Aslında renk eşitlese mükemmel bir ürün olurdu ama far bazının işi bu olmasa gerek değil mi? :)

Size bir sır vereyim meğer sürdüğümüz farların rengi gerçekte çok farklıymış. Bunu kullandıktan sonra fark ediyorsunuz. Farlar HD kaliteye geçiyor bir anda :)

Gratis'ten 27 liraya aldım. Sizde indirimleri takip ederek daha ucuza alabilirsiniz :)

Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız neler ya da önerdiğiniz başka far bazları var mı?
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder