31 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı Alışverişim

Herkese merhaba! Yeni yıla girmemize neredeyse 1 gün kaldı içim kıpır kıpır. Bu enerjimi alışverişte attım evet bildiniz. Hadi ürünlere bir göz atalım :)
 

Alışverişin ilk ayağını Boyner'den yaptım. Zira siyah rengi Watsons ve Gratis'te bitmiş. Yediniz mi hepsini bacılar! Yıllaardır Flormar Artliner kullanıyorum. Artık değişiklik yapma zamanı gelmişti galiba. Deneyip bununla ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Devamı sonra :)
 
Yorumlarına bakınca kiminin sevdiğini kiminin sevmediğini gördüm. Kapatıcıya ihtiyacım vardı. The Balm ürünlerinin cazibesi belli zaten. En yakın zamanda denemeli :)
 
Maybelline rujları çok seviyorum. Bu rengini merak etmiştim. Sepete atıldı :)
 
Maybelline rujların kırmızısını mercanını pembesini denedim ama bu kadar açık rengini hiç denememiştim. Fena olmadı sanki :)
 
Herkesin bahsettiği meşhur Maybelline Rocket maskaraya sonunda kavuştum. Fırçası beni çok cezbetti doğrusu. Meraklar içindeyim :)
 
Kırmızı dudak kalemine ihtiyacım vardı. Hiç araştırmamıştım. İlk bunu gördüm ve aldım. Bakıp görcez artık. Watsons'tan aldığım tek şey buymuş şaşırdım :)
 
Oje konusunda böyle simli şeyler gördükçe sapıtıyorum. Nasıl olacak çok merak ediyorum. Çok tatlı değil mii? :)
 
Gratis'te Pastel ojelerde 3 al 2 öde vardı. İndirim mi var orda bende varım. En soldakinin rengini anlatamıcam gri, yeşil, petrol mavisi falan baya karışık bir şey. Diğerleri de gayet tatlı renkler :)
 
Gördüğünüz gibi gene kozmetik uğruna döviz bıraktım her yere. Aslında kozmela.com'dan aldığım Real Techniques fırçalarım da geldi. Ancak fırçalardan biri darbe almış. Sapı yamulmuş gitmiş. İlk aldığım fırçada başıma böyle bir şey gelince üzüldüm haliyle. Onlarla ilgili durumlar karışık anlayacağınız bakalım neler olacak :(
 
İşte gördüğünüz gibi benim aldığım ürünler bu şekildeydi. Gene indirim görünce çıldırmışım değil mi? :)
 
Yeni yıl herkese sağlık, mutluluk, huzur, aşk, para, dostluk ve daha nicelerini getirsin. Her şey gönlünüzce olsun arkadaşlar. Birlikte nice güzel yıllara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder