22 Ocak 2014 Çarşamba

İki Şehrin Hikayesi - Charles Dickens

Herkese merhaba! Sonunda aranıza döndüm. Koskoca bir ayı bitirdik neredeydin hayırsız demeyin çünkü açıklayabilirim bekleyin. Yeni yıla girdik ben başladım final çalışmaya. Sonra finaller geçti gitti, ben kendime küçük bir hediye verdim, tatile gittim. Şimdi sizlere sınav zamanı ders çalışmaktan sıkıldığımda okuduğum, klasik olmasının bir anlamı varmış diyeceğim bir kitaptan bahsedeceğim :)
 
 
Kitap büyük usta Charles Dickens'ın. Hatırlıyorum küçükken okutmaya çalışırlardı klasikleri ama ben klasik okuyacak yaşa daha yeni gelmişim zira bu benim okuduğum ilk klasik daha doğrusu ilk defa başlayıp bitirdiğim klasik :)

Adı geçen iki şehir Paris ve Londra. Bu arada bunu unutmayın Kim Milyoner Olmak İster'de çıktı ihihi. Zaman ise 1789 civarı yani Fransız İhtilali geçiyor kitapta ama konuyu işleyişi gayet başarılı. Tarih kitabı gibi değil sizi hiç sıkmıyor. Bir ailenin başından geçenler anlatılıyor. Sonunda çok seven birinin neler yapabileceğini görüyorsunuz ama bunu yapacak babayiğit kalmış mıdır bilemem. Sadece çok fazla karakter var ve hepsinin önemli olduğu yerler oluyor. İsimleri unutmayın yeter ki :)
 
Kitap yıllardır kitaplığımda dururdu ama okumadığıma üzüldüm. Tavsiye ederim. Beğenip beğenmediğiniz yönleri olursa aşağıya bir yorum atın. Konuşur, tartışırız. Kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder