27 Ocak 2014 Pazartesi

Maybelline Master Shape Kaş Kalemi

Herkese merhaba! Havanın soğuk ve yağmurlu olması yeterince iç karartıcıyken biz güzel şeylerden konuşalım gelin hadi :)
 

Kaş kalemlerinin bu kadar güzel olduğunu hiç tahmin etmemiştim. Aklımca kaşları çok sert yapar, doğal durmaz diye düşünüyordum. Pek alasım gelmiyordu açıkçası. Meğer bununla tanışmam gerekiyormuş :)


 
Kalem o kadar yumuşak ki sürerken kayıp gidiyor resmen. Ayrıca dağılır silinir derdi yok. Kullanımı kolay olduğundan atıp çantaya çıkabilirsiniz. Tatillerde tam bir kurtarıcı olacağını düşünüyorum :)
 
 
Gördüğünüz gibi diğer tarafında fırçası var. Kalemle sürüp üstüne fırçayla taradın mı mis gibi olursunuz valla. Tabi güzel güzel konuştum ama tek bir minik ufacık olumsuz özelliği var ki su gibi tükeniyor. Alalı 1 hafta olmamıştır ama açmak zorunda kaldım tabi bu benim çok sevdiğimden elimin sürekli buna gitmesinden de olabilir :)
 
Bu arada bendeki rengi soft brown. Sapsarı ya da kopkoyu kaşlarınız yoksa bu renk size de olur. Zaten elinize sürünce rengi görebilmeniz için baya geçmek gerekiyor. Yani resimde çıktığı kadar koyu değil. Parası da 11 TL idi yanılmıyorsam bana fena değil gibi geldi :)
 
Kendisi kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün. Severek kullanıyorum :)
Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder