24 Ocak 2014 Cuma

Real Techniques Blush Brush - Allık Fırçası

Herkese merhaba! Yazı yazamadığım birkaç haftalık dönemde kozmetik alışverişlerimden hiç ödün vermemiştim. Şimdi size en sevdiğim, iyi ki almışım dediğim fırçamdan bahsetmek istiyorum :)
 
 
Real Techniques fırçaları eminim duymuşsunuzdur. Girdiğiniz her blogda ya da Youtube videosunda görmeniz mümkün. Yurtdışından sipariş vermek istemediğim için yakın takibe aldığım kozmela.com'da yılbaşı indiriminden eye starter kiti almıştım ancak bu fırçayı daha çok sevdim ve bu yüzden önceliği bu fırçaya verdim. Kozmela'da artık Real Techniques'in tekli fırçaları da satılmakta. Hatta 31 Ocak'a kadar indirim var ama bunu size zamanında söyleyemedim zira çoğu tükenmiş durumda. Tatile gitmeden haberim olduğu için hemen sipariş verip yollara düştüm :)

 



Fırçanın bu kadar büyük olacağını tahmin etmemiştim açıkçası. Ancak bu fırçayla uyguladığınız allıkla palyaçoya dönme ihtimaliniz kesinlikle yok. Allığı mükemmel bir şekilde dağıtıyor ve kılları yumuşacık. İlk elime ulaştığında durmadan elleyip durduğum doğrudur :)
 
Fırça allık için olsa da ben bronzer ve pudra için de kullanıyorum. Yıkaması kolay kurutması daha kolay. Real Techniques'ten fırça alacaksanız bunu unutmamanız gerek. Kesinlikle beklentilerinizi karşılıyor :)
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder