31 Ocak 2014 Cuma

Rimmel London Scandal Eyes Likit Far ' Golden Bronze'

Herkese merhaba! Bugün sizlere ilk likit far deneyimimden bahsetmek istiyorum. Bloglarda görüp çok merak etmiştim, hemen aldım :)
 
 
Ürün gördüğünüz gibi tüpte. Kapatıcı gibi içinde sünger bir aplikatörü var ama ben uygularken parmağımı kullanmayı tercih ediyorum. Ne kadar yoğun olması gerektiğine daha rahat karar verirsiniz böylece :)
 

Likit diyoruz ama o kadar likit bir ürün değil. Uygularken biraz hızlı olmanız gerek çünkü gerçekten hızlı bir şekilde sabitleniyor. Çizgilere dolma, ilerleyen saatlerde akma kokma yapmadı. Kalıcılık derseniz muhteşem. Sabah yaptığım makyaj 10 saat sonra da gayet yerinde duruyordu. Muhteşem :)
 
 

Resimdeki gibi gözükmesi için fırçayla sürmeniz gerek. Ben parmaklarımla uygulayınca hafif altın-bronz ışıltıları gözüküyor sadece. Vaktiniz kısıtlıysa kullanılacak güzel ürünlerden :)
 
Seride bunun dışında 3 renk daha var. Onlardan da denemek istediklerim var. Fiyatı 14 TL diye hatırlıyorum. Ayrıca belirtmem gerek hiç kolay kolay bitecek bir ürün değil verdiğiniz paranın hakkını veriyor :)
 
Kesinlikle tavsiye ettiğim ürünlerden. Yorumlarınızı bekliyorum.
İyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder