4 Şubat 2014 Salı

Kış Dediğin Atkısız Olmaz

Herkese merhaba! Kozmetik alışverişlerine abandığımdan bayadır kıyafetlerden bahsetmediğimi farkettim ve kışın en sevdiğim yanı atkılardan bahsedelim istedim. Uzunu, kısası, püsküllüsü, karelisi hepsi de benim bebeklerim :)
 
 
İşte en sevdiğim. Püsküllü, kocaman ve yumuşacık atkılar. Her yerde bulabilirsiniz. İsterseniz kendiniz bile yaparsınız dümdüz atkıdan kolayı yok. Küçükken annemin yanına otururdum en kolay atkı oluyor diye birsürü atkı yapmıştım. Tabi ben başlardım, annemde bitirirdi :)
 
 
Birkaç senedir atkıların artık birleşik olanı makbul. Bunun tadı ayrı ne yalan söyleyeyim. Kazakların üstünde günlük kullanımda bile gayet hoş gözüküyor. Atkılardan kaçış yok hanımlar :)
 
 
Bu sene feşın blogerlar atkıyı nasıl kullanıyor derseniz işte böyle derim. Yakada duruyor sadece süs ya da işlevsiz diyelim. ( nasıl yerdim ha ) Görüntü muhteşem ama o atkı sizin bağrınızı kapatmayacaksa ne anlamı var canlarım? :)
 


İşte gene aynı asortik atkı kullanma yolu. Ha birde bu sene tartan moda. O ne be derseniz ekose diyebiliriz. Küçükken oduncu gömleği ne meşhurdu hey gidi günler :)
 
Kış dedik atkı dedik ama havalar çok da soğuk değil hani. Atkı takıyorum ama terletiyor meret. Genede vazgeçemiyorum :)
 
Kendinize iyi bakın
Güzel günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder