11 Şubat 2014 Salı

Maybelline Color Sensational Ruj 162 - Feel Pink

Herkese merhaba! Karşınızda pespembe tatlı mı tatlı elimden bırakamadığım çok sık kullandığım bir rujdan bahsedeceğim. Umarım sizde seversiniz :)
 

Maybelline Color Sensational serisi gayet nemlendirici özelliğe sahip ama ben yinede altına balm sürerek kullanıyorum. Kalıcılığa gelirsek 4-5 saat gibi bir süre yerli yerinde durdu. Bana yeterli geldi. Işıltılı değil ama mat da diyemem. Yerinde bir parlaklık sağlıyor. Ayrıca bana kötü gelen bir kokusu yok ama yinede bakmadan almayın derim :)
 
 
Adı gibi güzel bir renk. Günlük kullanıma uygun. Yoğun göz makyajınıza mükemmel şekilde eşlik edebilecek bir ruj. Rengi ışıktan dolayı biraz daha pembe çıktı bir türlü istediğim gibi yakalayamadım ama gördüğünüz üzere gayet yumuşak bir rengi var. Böyle hafif pembe tonlarını seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim :)
 
 
Kolumda ise işte böyle gözükmekte. Ruju Watsons'tan 20 TL civarında bir fiyata almıştım. Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize iyi bakın.
Sevgiler :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder