7 Şubat 2014 Cuma

Real Techniques Expert Face Brush

Herkese merhaba! Bugün sizlere daha önce niye almamışım dediğim Real Techniques fırçalardan adının hakkını veren Expert Face'den bahsedeceğim. Zaten birsürü blogda var ama birde benden duyun hadi :)
 

Fırça kesinlikle muhteşem. Tek fırçayla birsürü işi halledebilen bir fırça istiyorsanız işte aradığınız fırça bu. Likit ve krem ürünlerle harikalar yaratıyor resmen. Fondöten kullanmayı çok sevmiyorum, çok denemişliğim yok ama kullandığım kadarıyla gayet başarılı. Benim günlük makyajda tercihim bb kremlerden yana ve bu fırçayla uygulamak kesinlikle muhteşem bir sonuç veriyor. Başka bir fırça kullanmayı bıraktım bu işler için. Ayrıca kontür içinde kullanıyorum. Gayet memnunum :)

 
Fırçanın kılları çok sık ve yumuşacık. Yüzünüzde kayıp gidiyor resmen. Hafif basık tipi var farketmişsinizdir. Kontür yaparken gayet işe yarıyor. Düşünenlerin aklına sağlık :)
 
 
Ayrıca birkaç kere yıkadım. Dökülme falan olmadı. Hala yumuşacık. Sadece şampuanla yıkadığımda uçlarındaki beyaz yerlerindeki sarılık geçmedi. Biraz araştırdım pril hallediyormuş diye duydum gerçekten de gördüğünüz gibi beyazladı rahatladım :)
 
Fırçayı kozmela.com'dan aldım. Yurtdışından alışveriş yapma işine pek sıcak bakmadığımdan bu site ilaç gibi geldi bana. Tekli fırça satmaya da başladılar değmeyin keyfimize. Ben fırçalar ilk geldiğinde yaptıkları indirimden almıştım. Şimdi 45 TL'den satılıyor bu fırça. Euro uçmuş zaten fiyatı fena değil bence. Sitedeki sonraki indirimi dört gözle bekliyorum :)
 
Benim fırçayla ilgili düşüncelerim bunlar. Sizinde paylaşmak istediğiniz bir şey varsa bekliyorum.
Herkese sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder