15 Şubat 2014 Cumartesi

The Balm Frat Boy Allık

Herkese merhaba! Bugün sizlere The Balm Türkiye'ye ilk geldiğinde kutusuna, rengine aşık olup aldığım allığımdan bahsedeceğim. Kendisi zaten herkesin sevgilisi :)
 
 
Alalı baya uzun zaman geçse de bana hiç bitmeyecek gibi geliyor çünkü ortasında hala çökme bile olmadı. Ayrıca 8,5 gr evladiyelik anlayacağınız. Paranızın karşılığını veriyor kesinlikle :)

 
Rengi gördüğünüz gibi şeftali ama içinde hoş bir pembelik de var. Sim ışıltı var gibi duruyor ama uyguladığınızda gayet mat. Ayrıca pigmentasyonu muhteşem. Tek bir fırça darbesi yeter de artar bile. Kalıcılık dersek bana yeterli geldi. Altına makyaj bazı, fondöten vs kullanırsanız kalıcılığı artırmak mümkün. Esmerlere, sarışınlara herkese yakışacak bir rengi olduğunu düşünüyorum. Talk, paraben içermiyor içiniz rahat olsun. Günlük kullanıma uygun şahsen çoğu gün kullanıyorum bunu, elimden bırakamıyorum :)
 

Rengi kolumda böyle gözüküyor işte. Her şey iyi güzel ama tek bir sorunu varsa çılgınlar gibi tozutması olabilir. Bir de benim için kutusundan fırça çıkmaması sorun değil zaten sevmiyorum çıkan dandik fırçaları ama söyleyeyim dedim haberiniz olsun :)
 

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama çok sık indirim oluyor. Ucuz bir fiyata alabilirsiniz. Kendisine bayılıyorum. Sevmeyenini daha hiç duymadım. Kesinlikle tavsiye ederim.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder