27 Şubat 2014 Perşembe

The Balm Time Balm Concealer ' Light / Medium '

Herkese merhaba! Alışveriş hızımla yazı yazma hızım pek uyuşmadığı için birkaç ay önce aldığım, denemek için uzunca vaktimin olduğu bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere :)
 

Likit kapatıcı kullanmayı sevsem de mor gözaltlarım için yoğun bir kapatıcı arayışı içindeydim. Ne almak istemediğime bir türlü karar veremedim ve The Balm'daki %40 indirim ile satıcının övgülerine kurban gittim :)


Kutusu gördüğünüz gibi, pek albenisi olduğu söylenemez. Diğer The Balm ürünlerine kıyasla sıradan diyebiliriz. Benim kullanmayı sevmediğim için attığım bir süngeri de vardı. Zaten ben kapatıcıyı parmaklarımla uygulamayı seviyorum :)
 

Burada dikkatinizi 'for daytime, nighttime and bedtime' yazısına çekmek istiyorum. Satıcının dediğine göre içinde çok çeşitli yağlar falan varmış da bakım yapıyormuş falan. Bana pek inandırıcı gelmedi. Yüzümü yıkayıp kremlerimi sürdükten sonra yatarken yüzümde başka bir şey olmasına pek sıcak bakmıyorum doğruya doğru :)
 

Ürünün kapatıcılığı ortanın biraz üstü bence. Sadece şimdiye kadar likit kullandığımdan mı bilemedim ama yapısı çok yoğun geldi. İlk aldığım zamanlarda çok memnun değildim ama zamanla kullanmayı öğrendim galiba.Yapısı biraz yağlı olduğu için pudrayla sabitlemediğimde çizgilenme sorunları yaşadım. Ayrıca nemlendirme işini biraz fazla yapınca sonuç daha güzel oldu :)
 
Ürünü internette arayınca farkedersiniz, seveni de sevmeyeni de çok. Bir daha alır mıydım derseniz likit kapatıcı candır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder