4 Mart 2014 Salı

I Love Lip Balm ' Rasberry & Blackberry '

Herkese merhaba! Bugün sizlere çok sevdiğim I Love Serisinin en yeni üyesinden bahsedeceğim. Aslında uzun zamandır Lypsyl kullanıyordum ancak arkadaşımın aldıklarında güzel limon kokusunun yerine değişik bir kokunun olması yüzünden bir anda soğudum ve kendime yeni bir dudak balmı arayışına geçtim. Burt's Bees olsun Blistex olsun istediğim güzellikte balm bulamadım. Dudaklarım çok kuru tek katta istediğim yumuşatmayı sağlamadılar. Sürdüğümden birkaç dakika sonra dudaklarım yine kupkuruydu. Rafta bunu gördüğümde en azından kokusu için değer diye düşündüm. Çünkü muhteşem bir kokusu var. Kapağı açılmasa da kokusu mis gibi geliyordu. Ayrıca fiyat olarak da onlara göre çok uygun. 7-8 tl civarındaydı sanırım. Her şey almamdan yanaydı :)
 
Ambalajı çok sevimli değil mi? Ben kutuda olan balmları sevmiyorum, böyle ruj gibi olanları tercih ediyorum. Nemlendirmesi gayet güzel dudaklarınızdan hemen kaybolup gitmiyor. Ayrıca birazdan göreceğiniz küçük detayı sayesinde dudaklara hafiften renk verdiğini de söyleyebilirim :)
 
 
Şunun güzelliğine bakııın. İçinden kalp çıktı. Böyle küçük detaylara bayılıyorum. Galiba uzun bir süre favorim olacak. Diğerlerini de denemek için sabırsızlanıyorum. Umarım sizde beğenmişsinizdir.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder