7 Mart 2014 Cuma

NYC Likit Eyeliner 'Siyah'

Herkese merhaba! Beni yakından tanıyanlar eyelinerın benim için ne kadar önemli olduğunu bilir. Günlük makyajımda kullanmaktan vazgeçemem diyeceğim ürün eyeliner olabilir. Bir eyeliner ile birsürü günü kurtarmışlığım vardır. O yüzden hepsi de benim bebeğim :)
 
 
Benim eyeliner tercihim genellikle likit olanlardan yanadır. Ancak jel eyelinerları merak ettiğim için Maybelline almışlığım da var ama sabahın bir vakti hazırlanırken kuyruğu düzgün olsun ince olsun derken biraz vakit kaybettirdiğini düşündüm ve likit eyeliner da almam gerekiyor diye araştırmalara başladım. Normalde Flormar'ın artlinerını kullanıyordum onu almayı düşündüm ama bunun daha ucuz olması beni cezbetti galiba :)
 
 
Watsons'a yeni gelen bir marka New York Color. Bu da benim bu markaya ait ilk ürünüm. Beni en çok etkileyen özelliği fiyatının 6-7 tl civarında olması. Denemek için bile alınabilir bu fiyatla. Paketi gayet hoş, fırçası ince, istediğiniz kalınlıkta yapabilmenize imkan veriyor. Bazsız kullandım gayet kalıcı, akma kokma yapmadı. Fiyatına göre kesinlikle performansı iyi :)
 
 
Rengi gördüğünüz gibi beni tatmin edecek siyahlıkta, kesinlikle koyu gri falan değil. Suya tuttuğumda kendiliğinden çıkıyor. Makyajımı temizlerken zorluk yaşamıyorum. Sadece benim için tek eksisi fırçası diğer kullandığım ürünlerden biraz daha uzun ki arada kendisi de makyaja katkıda bulunuyor. Kontrol bazen bende olmuyor, alışırım umarım :)
 
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder