12 Mart 2014 Çarşamba

Rimmel London Moisture Renew Lipstick 700 - Nude Delight

Herkese merhaba! Bugün sizlere aldığım ilk nude rujdan bahsetmek istiyorum. Zira nude rujun bana yakışacağını pek düşünmediğimden azıcık daha renkli rujlar kullanıyordum ama fena olmadıklarına karar verdim, gelin birlikte bakalım :)

Ambalajı çok gösterişli değil ancak gayet sağlam. Serinin özelliği nemlendirme vaad etmesi. Ancak aldığım renk nude (soluk) ve ne kadar az sürersem o kadar iyi duruyor. Bu yüzden altına lip balm sürüyorum. Yapısı ince olduğu için çizgilere dolma yapabiliyor ve dudağın pürüzsüz olması görüntünün daha güzel olmasını sağlıyor. Ben en güzel sonucu fırçayla sürünce alıyorum.



Kalıcılığı 3 - 4 saat falan diyebilirim. Kokusu gayet normal. Yoğun şeftali renkli mat bir rengi var. Günlük kullanıma uygun. Yoğun smokey göz makyajıyla gerçekten hoş duruyor.



Rimmel London ürünleri sadece Watsons'larda bulunmakta. Umarım beğenmişsinizdir.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder