30 Nisan 2014 Çarşamba

Çılgın Cilt Bakım Alışverişim

 
 
Herkese merhaba! Bayadır yazamadığımın farkındayım ama kendime bile zaman ayıramıyorum bu aralar. Dersler, vizeler falan boynumu büktü resmen neyse geçelim bunları. Bugün sizler için geçtiğimiz haftada parça parça yaptığım alışverişleri derledim. Nasıl makyaj yapmakla uğraşıyorsak cilt bakımı da o kadar önemli.
 
Eskiden makyajla bu kadar uğraşmazdım o yüzden hafif bir cilt bakımı yeterli olurdu. Ancak fondöten, bb krem falan kullanmaya başladığım için biraz daha bu konulara eğildim. Hatta 2 hafta boyunca yaptığım tüm alışverişlerde sadece cilt bakımıyla ilgili ürün aldım. Makyaj malzemelerine ara verdim biraz. Hala rutine bindirecek kadar iyi ürün bulduğumu düşünmüyorum ama yola devam :)
 
1)Nivea Duşta Vücut Kremi
Bunu ilk reklamlarda görmüştüm. Kremlerle uğraşmak için biraz üşengecim. O yüzden fikir güzel gelmişti. Ancak sürdüğümde cildimi sanki yağla kaplıyo gibi hissettim. Yani krem gibi değil, verdiği his hiç krem gibi değil. Mum gibi hissettim resmen kendimi. Anlayacağınız pek beğendiğim söylenemez. Eski düzen kremlere devam :)
 
2)Dirty Works Rose & Glow Moisture Mask
Bu markayı ilk defa gördüğümde şirinlikten ölüyorum gibi gelmişti. Birini denemek istedim. Elim buna gitti. Karma cildim olduğu için nemlendirmesi ve bakım yapması için bunu tercih ettim diyebiliriz. Gül kokusunu hiç sevmem ama buna alıştım galiba. Işıltı demiş adında ama olduğundan emin değilim. 5 10 dakika kadar tutuyorum yüzümde. Sonrasında bebek poposu gibi oluyo cildim. Haftada 2 kez kullanıyorum. Gayet memnunum kendinden :)
 
3)Neutrogena Oil Free Moisturiser
Cildim karma olduğu için denemek istedim. Çünkü yüzümü temizledikten sonra krem sürüyorum ve eskisi gibi yağlı haline geri dönmüş hissediyordum. Yağsız nemlendirici nasıl oluyo denedim ve ilk gün yüzüm alev aldı. Yani alerjimi oldu ne olduysa kızardım yandım resmen ama nasıl bir inatsa birkaç gün daha kullandım. Yanmam giderek azaldı. Hala biraz var ama artık bitmesine yaklaştı desem. Birazdan bahsedeceğim serumla kullanınca yanma hissim kalmadı hiç ama bir daha almam riske girmeye gerek yok.

4)Loreal Skin Perfection Serum
Bu seriyi denemeyi çok istiyordum. Çünkü okuduğum gördüğüm kadarıyla beğeneni çok. Krem olarak birsürü ürün aldığım için sadece bunu aldım ama keşke nemlendiricisini de alsaydım dedim. Zira serum çok iyi. Yüzümde bu ara (galiba birsürü ürün kullandığımdan dolayı) kızarıklıklar artmış durumdaydı. Serumu kullandıkça yatıştığını gözle görebiliyorum. Şu aldığım kremler bitsin koşaraktan nemlendiricisini de alacağım :)

5)Nivea Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi
Bu kremin önünde sürekli takılırdım mağazada ama indirime girsin diye bekliyordum. Nitekim 2 al 1 öde fırsatını görünce attım çantaya. Büyük umutlarım vardı, hayal kırıklığına uğradım. Serumu kullandıktan sonra sürüyorum ancak krem emilmiyor kolay kolay. Yüzümü ellediğimde krem topak topak olup elime geliyor. Sana ne yaptım ben niye emilmiyoon? :(

İşte böyle canlar. Azıcık param vardı onu da dağıttım yine. Yeni bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder