3 Nisan 2014 Perşembe

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner ' Intense Black '

Herkese merhaba! Yazmayalı ne çok olmuş özlemişim buraları resmen. Sınav mı dersiniz ttnet ile çekmeyen internet konuşmalarımız mı dersiniz sonunda gelebildim. Herkesin bayıldığı bir eyelinerdan bahsedeceğim. Bakalım sevecek misiniz :)
 
 
Normalde eyeliner benim için likit olup ötesi yalandır. Nasıl olduysa likite alıştım ve kopamıyorum ama bu eyelinerı öve öve bitiremedi sevgili bloggerlar. Bende hem ucuz olmasından hem de yeni ufuklara yelken açayım diye kaptım bir tane. Bu eyelinerı aldığımda çektiğim tazecik resimleri bulamadım. O yüzden böyle ortası oyuk resimlerle sizi baş başa bırakıyorum :)

 
Dış görünüş önemlidir ve gördüğünüz üzere gayet şık buzlu cam kutusunda metalik kapağıyla albenisi yüksek bir ürün. Ürünün yapısı yumuşacık. Sürdükten sonra hemen sabitleniyor, sizi hiç uğraştırmıyor. Kalıcılığı harika, saatlerce kıpırdamadan duruyor. Benim için eksi yanı renginin mat oluşu. İlk katta gri duruyor üzerinden tekrar geçiyorum ben ama yine de parlak likit eyelinerın verdiği görüntü olmuyor. Hatta farın üzerine sürdüğünüzde gittikçe grileşir meret. O yüzden farın üzerine likit eyeliner kullanmaktan yanayım. Bunu farsız kullanıyorum. Gördüğünüz oyuğun oluşması 3 ayımı aldı. Gayet uzun süre yetecek bir ürün. Bu bakımdan parasının hakkını veriyor.
 
 
Paketin içinden ayrıca minik eyeliner fırçası çıkıyor. Ben açılı eyeliner fırçası kullanmayı beceremedim ama fırçası bu iş için biçilmiş kaftan. Kılları yumuşacık, sürmesi kolay ayrıca fırça alma derdi de yok.
 
Resimdeki rengi vermesi için 2 kat sürdüm. Bir de benim beceriksizliğimden kaynaklanan bir eksi yanı da bununla kuyruk yapamıyorum. Kuyruk sanki emanet gibi kalıyor. Ben gene likit eyelinera döneceğim galiba. Umarım siz beğenmişsinizdir.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder