23 Mayıs 2014 Cuma

Maybelline Color Sensational Ruj 553 - Glamorous Red


Herkese merhaba! En sevdiğim rujlarımdan birini sizlere tanıtmak istiyorum. Rengi, yapısı, kalıcılığıyla karşınızda Glamorous Red :)

Color Sensational nemlendiriciliği olan bir seri ancak benim kuru dudaklarıma yeterli gelen bir şey daha bulamadım. Yani altına lip balm sürerek kullanıyorum. Sabah sürdüğümde anca öğlene kadar dayanıyor bende. Durmadan bir şeyler yememden kaynaklanıyor olabilir tabi :)


Işıltılı gibi dursa da dudakta pek belli olmuyor. Mat diyebilirim. Beni rahatsız eden bir kokusu yok. Rengine gelecek olursak en sevdiğim kırmızı rujum diyebilirim iyice parlak, gösterişli kırmızıları pek tercih etmiyorum zaten. Ayrıca kırmızı rujlar genelde dişleri sarı göstermeye meyillidir ancak bunda öyle bir sorunla karşılaşmıyorum en güzel artılarından biri :)
Bittikçe tekrar tekrar aldığım bir ürün. Kesinlikle tavsiye ederim.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder