25 Haziran 2014 Çarşamba

En Güzel Bebek Mavisi İçin Pastel Oje '09'

Herkese merhaba! Uzun zamandır yazmasam da finaller, hazırlıklar derken vakit bulamadım. 1 aylığına yurtdışına gidiyorum. Dönüşte bol resimli bol yazılı bir seri yazmayı planlıyorum, hazır olun :)
 
Size denediğim en tatlı mavi ojeden, en güzel bebek mavisinden bahsetmek istiyorum. Eskiden favorilerim kırmızılar, pembeler olurdu bahar zamanı, artık ne kadar soft renkler varsa tercihim onlar oluyor büyüdüm galiba :)
 
Ojenin sürmesi zevkli, rengi güzel, söylenebilecek pek bir söz yok aslında. Soldakini gündüz, sağdakini akşam çekmiştim söylemeyi unutmayayım. Bazı insanlar ojeyi birkaç gün idare edebilirken ben 'nazar değdirmeyin' bir hafta idare edebiliyorum. Tırnaklarımın yapısından mıdır bilmem etrafımdakiler bile farketti bu durumu. Sadece fırçası yumuşacık sürerken dikkat edin sakata gelmeyin :)
 
Ben yokken buralara iyi bakın.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder