12 Ağustos 2014 Salı

Canı Sıkılanlar için Film Önerileri Geldii

Herkese merhaba! Bu kadar sıcak havada benim pek dışarı çıkasım gelmiyor. Kendimi filmlere verdim diyebilirim. Sizde dikkat edin kendinize. Güneş çarpar, sahilde uyur kalırsınız Fedon gibi yanarsınız falan aman diyim. Sizin için birkaç film ayarladım. Umarım seversiniz :)
 
Robin Hood
 
İlk önerim biraz eskilerden, 2010 yapımı. Başrollerinde Russell Crowe ve Cate Blanchett var. Bildiğimiz Robin Hood filmlerinden biraz farklı. Robin Hood'un ormanlarda zenginden alıp fakire verdiği zamanları değil, Robin Hood oluşunun anlatıldığını görüyoruz. Eski filmleri revize etmeyi bazı filmlerde başaramasalar da bunda değişik bakış açısından konuya yaklaşmaları farklı bir film yaratmış gibi. Oyunculuklar gayet iyi. Ayrıca Russell Crowe var filmi izlememiz için yeter zaten :)
 
Uyumsuz
 
 2. filmimiz Uyumsuz. 2014 yapımı. Çıkalı birkaç ay oldu. Başrollerde Shailene Woodley, Theo James ve Kate Winslet var. Konusu biraz farklı. İnsanlar 5 farklı bölgeye ayrılmış bir dünyada yaşamakta. Herkes 16 yaşına geldiğinde yaşadığı bölgede kalıp kalmak istemediğine karar veriyor. Bizim başroldeki kızımız tabiki farklı bir bölge seçiyor, olanlar oluyor. Daha fazla anlatmiciim, izleyin. Ben biraz Açlık Oyunları'na benzettim. Bakalım siz de benzetecek misiniz? Ha birde başrolleri ben pek tanımıyordum. Shailene Woodley için Hollywood'un yeni Jennifer Lawrence'si diyollamış. Gözünüzü üstünden ayırmayın. Yeni güzel işlerde adını görebilirsiniz muhtemelen :)
 
Transformers Kayıp Çağ
 
Şimdi piremses takipçilerim bu ne hiç mi romantik komedi falan yok diyebilir cidden yok. İnterraile çıktıktan 2 gün sonra gösterime girdiği için sinemada izleyemedim. Sinemada da ne izlenirdi ki buu off. Transformers serisini takip ediyorsanız başrollerdeki Sam Witwicky karakterini tanırsınız. Sam'i göremeyince önce yanlış film mi dedim. Gözlerim her yerde onu aradı aslında. Oyuncu kadrosunda değişikliğe gidilmiş en büyük değişiklik buydu bence. Tabi Mark Wahlberg, Stanley Tucci gibi güzel isimler gelmiş. Transformers serisindeki her filmde yer alan afet-i devran rolünü Nicola Peltz kapmış. Konu olarak çok detaylara girmeyeceğim seri filmi zaten oturun izleyin hepsini. Tamam azıcık bahsedeyim. Autobotları dünyadan göndermek için Decepticonlarla anlaşma yapan bir namussuz ajan var. Sonra gene durumu kurtarmak Autobotlara kalıyor işte. Efektler pörfek. Mısırınızı kucağınıza alıp keyifle izleyin emi canlarım :)
 
Lucy
 
Eveet geldik sinemada izlediğim şu an gösterimde olan bir diğer filme. Başrollerinde Scarlett Johansson ve Morgan Freeman var. Konu biraz değişik bakın anlatıyorum. Şimdi kızımız Lucy şerefsiz bir adam yüzünden uyuşturucu mafyasının eline düşüyor. Olaylar olaylar derken uyuşturucu kızımızın içine löp diye giriyor. Beynimizin %10 değil de %100'ünü kullansak ne olur konulu bir film. Bilim kurgunun dibine dibine vurmuşlar. Bayılıyorum böyle filmlere. Azıcık daha güzel olabilirdi bazı sahneleri derdim ama Scarlett ablamıza haksızlık yapamam yoo :)
 
Cehennem Melekleri 3
 
Size bahsetmek istediğim son film daha gösterime girmemiş olabilir ama ben izlemiş olabilirim ghjkfh. Aksiyon filmlerinden bildiğimiz bütün oyuncular bu filmde. Ekibimiz yaşlı ama formdalar. Kendilerine verilen yeni bir işe gidecekler ama Sylvester Stallone abimiz sizin yaşınız geçti ben çıtır delikanlılar istiyorum deyip genç bir ekip kurmaya yelteniyor ama gencecik oğlanların 'ha birde kız var' hepsi yakalanınca eski ekiple ortalığı kasıp kavuruyor tekrardan. Ne varsa eski toprakta var sözünün anlatımı için yapılan film cuma günü vizyonda. Kadro o kadar dolu ki herkesi tanıyorsunuzdur heralde yazamiciim.
 
Bilim kurgu seviyorsanız takipte kalın. Romantik komedi için film bulmaya çalışırım çok isterseniz.
İyi Seyirler :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder