5 Ağustos 2014 Salı

Tess Gerritsen iftiharla sunar 'Günahkar'

Herkese merhaba! Bu yaz gene bol polisli bol gerilimli kitaplara takılıyorum. Bunlardan ilki Tess Gerritsen'in hayal ürünü :) 


Şimdi bazılarınız bana kızabilir ama kızmayın. Neden mi? Çünkü bu benim Tess hanfendiyle ilk defa tanıştığım kitap. Cerrah ve Çırak'ı okumak gibi bi niyetim vardı ama bu arkadaş bana hediye geldi. O yüzden seçim şansım olmadı anlayacağınız. Çenemi gene tutamadım neyse kitaba geçiyorum :)


Rizzoli & Isles dizisini bileniniz vardır diye düşünüyorum yani bilmiyorsanız izleyin zaten. Meğer o karakterler Tess'in ürünüymüş. Kitapla ilgili hiç bir şey araştırmadan başlamıştım. Bu kadar iyi olacağını tahmin dahi etmemiştim. 

Jane Rizzoli ana karakterlerden dedektif olan abla, Maura Isles ise Adli Tıp doktoru olan abla. Birbirlerinin hem arkadaşı hem de iş ortağı olan bu iki bayanın bir rahibenin ölümünü araştırdığı kitap bu aralar size tavsiye edeceğim kitapların başında geliyor.

Sizlere okurken iyi eğlenceler diliyorum. Bitince şuraya nasıl bulduğunuzu da yazarsınız artık.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder