14 Eylül 2014 Pazar

Friendship Bracelet Yapıyoruz Buyrun Gelin

Herkese merhaba! Beni tanıyanlar bilir. Bileklik yapmak en eğlendiğim işlerden biridir. Friendship bracelet nam-ı diğer arkadaşlık bilekliği de sevdiğim ama yapmaya biraz tırstığım bir modeldi. Ancak Youtube'da gezinirken bir video buldum ve ilk denemelerim cidden çok tatlı oldu. Sizler de yapmak isterseniz şu güzel pazar gününe renk katın derim :)



İşte ilk yaptığım bileklikler. Malzemelere gelecek olursak tahmin edersiniz ki istediğiniz renkte sayıda ip. İster ucuna düğüm atın ister videodaki gibi düğme takın, size kalmış. Ben düğme taktım, ipleri de 120 cm civarında kestim. Bana yetti. Artık konuşmayıp sizi videoyla başbaşa bırakayım. Sizde pazar gününüzü yatarak değil, bir şeyler üreterek geçirmek isterseniz buyrun size eğlence. 
Kolay gelsin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder