18 Eylül 2014 Perşembe

İlk E-Book Deneyimim / / Jean Christophe Grange - Kaiken

Herkese merhaba! Yaz tatilinde arkadaşlarımla yaptığım 1 aylık Avrupa gezimizden haberiniz vardır beni takip ediyorsanız. Ha etmiyorsanız edin tabi. Neyse gezi boyunca birsürü tren yolculuğu yapacağımız için yanımda kitap götürmek istiyordum ta ki geziden bir gün önce sırt çantamın çok ağır olduğunu farkedene dek. Arkadaşım telefomuna e-book indirmemi tavsiye edince mantıklı geldi. Bende uzun zamandır almak istediğim Kaiken'i internetten bulduğumda gezim için istediğim kitabı bulmuş oldum :)
 
Telefondan kitap okumak zevkli ama uzun süre okuyamıyorum, gözlerim yoruluyor. Kitap alacak paranız olmadığında ya da yanınızda kitap taşımak istemiyorsanız güzel bir seçenek olabilir :)
 
 
Jean Christophe Grange en iyi polisiye gerilim yazarlarından biri bence. Bazı kitapları muhteşem, bazıları eh işte. Bir Dan Brown değil kesinlikle ama bu kitabı yazarken aklına çok güzel bir senaryo gelmiş. Bu kitabın telefonumda değil kitaplığımda olmasını isterdim o derece.
 
Başrolde dedektifimiz var her polisiye kitabında olduğu gibi. İlk başta bir olayı çözüyor sonra olay başka bir yöne kayıyor, hikaye tamamen değişiyor. Kaiken bu arada Japonların kullandığı küçük bir hançer. Hikayede çok hoş Japon esintileri var. Böyle şeylere meraklıysanız Japon kültürüyle ilgili birsürü şey var, kesin ilginizi çeker.
 
İlk e-book maceram cidden bir maceranın içinde geçti. Çok eğlendiğim gezimin arasında mola verdiğim zamanlarda, tren yolculuklarında kitap okudum durdum, çok heyecanlı demiş miydim :)
 
Sizin ilk e-book deneyiminiz nasıldı? Kaiken'i beğendiniz mi merak ediyorum, yorumsuz bırakmayın buraları :)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder