30 Eylül 2014 Salı

Sigma Beauty Fırçalarım (F80, E35, E25m)

Herkese merhaba! Sonunda yazmak için vakit buldum. Sizlere çok güzel bir haberim var. Sigma Beauty markasını duymuşsunuzdur. Kendisi fırçalarıyla ünlü bir marka olup sonunda ülkemize giriş yapmış bulunmakta. Kozmela internet sitesi aracılığıyla bu çok ünlü fırçalara sahip olabilirsiniz artık. Ben ilk şoku güzel bir alışverişle atlattım. Zira satışa sunulduğu gibi fırçaları sepete atmam bir oldu. Bunda 2 fırça alana E25 blending brush mini boy hediye edildiğini duymamın etkisi de vardı tabi.
 
 
Fırçalar gördüğünüz gibi. Siyah tahta sapları var. Mini E25 fırçanın sapı gri parıltılı. Gayet şık gözüküyorlar.
 

 
F80 Flat Kabuki Brush
En en merak ettiğim fırça buydu. Sentetik, uçları beyaz, yumuşacık, sık kılları olan bir fırça. Ben fondöten uygulamak için aldım ama likit her üründe rahatlıkla kullanabilirsiniz. Fondöteni biraz yiyor açık konuşmak gerekirse. Ellerimle uyguladığımda daha az miktarda ürün kullanıyorum. Fırçada en sinir olduğum olay yüzde çizgi bırakmasıdır ama bu fırçayla böyle bir problemim olmadı. Severek kullanıyorum :)
 

 
E35 Tapered Blending Brush
Aklımda bu fırçayı almak yoktu. E25'in hediye edildiğini görünce şans vermek istedim. Göz makyajındaki gölgelendirmeler, doğal geçişler için kullanılan bir fırça. Beyaz, yumuşacık kılları var. MAC 222'nin muadili. Göz kapağının katlanma bölgesinde harikalar yaratıyor. Makyajın doğal, kusursuz görünmesi için bu fırçalar olmazsa olmaz.
 

 
E25 Blending Brush
Sigma'nın blending brush prototipi bu. E35, E40 gibi fırçaların esinlendiği fırça anlayacağınız. E35 için söylediğim övgü dolu sözler bunun için de geçerli. Kılları E35'ten daha kısa ve sık. Göz makyajındaki sert geçişleri engellemek için kullanılıyor. İsterseniz kapatıcı, aydınlatıcı gibi ürünler için de kullanılabilir. MAC 217'nin muadili. Keşke normal boyunu hediye etselermiş :)
 
Fırçaları kozmela.com dan sipariş edebilirsiniz. Daha bir sürü çeşit var bir bakın derim.
Sevgiler :)

3 yorum:

  1. E25m fırçanın kıl boyu normal sapı uzun olan ile aynı mı ? Yani sadece sap boyları mı farklı acaba ? Bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun olanı yok ama alırken araştırmıştım aynılarmış. Görselini bulamadım şimdi. Seyahat için de gayet iyi boyu. Bi şans ver bence :)

      Sil
  2. Kozmela'dan siparişimle seyehat boyu hediye gelmişti, kadınlar günü indiriminde orjinal boyunu almaya gerek var mı yok mu o yüzden araştırmaya giriştim. Yanıt için teşekkürler ;) Selamlar...

    YanıtlaSil