5 Şubat 2015 Perşembe

The Real Techniques / / Eye Starter Kit - Göz Fırça Seti

Herkese merhaba! Buralardan baya uzak kaldım. Dersler falan derken hayat beni çok yoruyor dostlar. Keşke bloğumla biraz olsun ilgilenebilsem yaa neyse konuyu değiştiriyorum. Çok sevdiğim göz fırçalarımın burada hala yazısının olmadığını farkedince sıradaki yazının bu olması gerektiğine karar verdim. Haydi başlayalım :)
 
 
Set 5 fırçadan oluşuyor. Birde fırçaların durduğu stand var ancak onu çekmeyi unutmuşum asıl olan fırçalar değil mi zaten. Fırçaların mor renkli plastik sapları var. Gayet hafifler.
 
Deluxe Crease Brush

Base Shadow Brush

Accent Brush

Brow Brush

Pixel Point Eyeliner Brush
 Resimdeki sıralarla gidersek;
1)Deluxe Crease Brush; fırçanın asıl amacı farları karıştırmak daha doğal bir geçiş elde etmek olsa da fırçanın yapısını bu iş için uygun bulmadım ben. Çünkü kılları kısa ve tok bir yapısı var. Göz kapağı için çok sert bence ama bu fırçanın lüzumsuz olduğu anlamına kesinlikle gelmiyor. Ben bu fırçayı göz altıma kapatıcı uygulamak için kullanıyorum. Bu iş için gayet başarılı.
2)Base Shadow Brush; bu fırçayı tüm göz kapağıma far uygulamak için kullanıyorum. Deluxe Crease Brush'a göre daha seyrek kılları olduğu için rahat kullanılıyor. Bu fırça, setteki en çok kullandığım fırça diyebilirim.
3)Accent Brush; bu minicik bir fırça. Alt kirpik diplerine far uygulamak için kullanıyorum. Bu fırça da bu sette sık kullandığım fırçalardan biri.
4)Brow Brush; adından anlayacağınız gibi fırçayı kaşlarım için kullanıyorum. Gördüğünüzde biraz kalın gelebilir ancak kılları yumuşacık gayet doğal sonuçlar veriyor.
5)Pixel Point Eyeliner Brush; belki de bu setin en lüzumsuz fırçası budur. Nedense pek elim gitmiyor. Ancak kullanacak olduğumda göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.
 
 
Sonuç olarak bu fırçalar benim gözbebeklerim. Uygun fiyatlı fırça arayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum. Fırçaları elimle yıkıyorum ve şimdiye kadar hiç bir kılının döküldüğünü görmedim. Fiyatını tam hatırlamamakla beraber kozmela.com'dan almıştım. Sitede özel günlerde %50 indirimi yakalarsanız muhteşem oluyor. Ben öyle yapmıştım yani. Ayrıca Watsons ve Gratis mağazalarında da bulabilirsiniz.
 
Bir sonraki yazıda görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder