24 Mart 2015 Salı

The Balm Meet Matte Nude Far Paleti İçin Buyrun Gelin

Herkese merhaba! Burayı çok boşladım biliyorum ama kafamı kaşıyacak vaktim yok cidden. Neyse olur gider. Size vermek istediğim bir haberim vaaar. İnstagram hesabı açtım ve orayı daha aktif kullanmayı planlıyorum. İsterseniz sizi oraya alıyım. Kullanıcı adım; margoharikalardiyarında
Bugün sizlere yukarıdaki yakışıklı beyle ilgili düşüncelerimden bahsedeceğim. Kendisini uzun süre indirime girsin diye bekledim. Üstüne indirime girdi ama hiç bana bırakmamışsınız alamadım. Sonra tekrar indirime girdi ama yine gidemedim arkadaşım imdadıma yetişti. Kendisine öpücükler :)

Bu arada paletin indirimsiz fiyatı 90 lira civarındaydı. The Balm'ın en pahalı paleti herhalde. İçindekileri merak edenleriniz varsa buyursun :)

Karşınızda 9 tane birbirinden güzel mat far.
+Diğer The Balm farlarına göre daha az tozutuyorlar.
+Hepsi de günlük kullanıma uygun.
+Gramajları çok fazla, bence yıllar boyu ayrılmayız :)
+Farların pigmentasyonu gayet başarılı. Far bazı kullanmasam da eve gelene kadar yerli yerinde duruyor.
+Renklerin birbiriyle rahatlıkla kullanılması da kesinlikle artısı.
+İsterseniz kontur yapmak veya kaş doldurmak için kullanabileceğiniz renkler de mevcut.
-Pek eksisini göremesemde seyahat için veya çantada taşımak için biraz büyük bir palet olduğunu düşünüyorum.



Matt Johnson- Koyu gri, füme
Matt Garcia- Sıcak tonlarda acı kahve
Matt Malloy- Mat bir beyaz



Matt Rosen- Küllü kahve
Matt Wood- Çook koyu kahve
Matt Singh- Şeftalimsi pembemsi bir renk



Matt Abdul- Orta koyulukta gri
Matt Lombardi- Sarı diyebiliriz
Matt Hung- Gri ama içinde bir parça lavanta var :)
Benim en çok kullandığım Matt Singh kesinlikle. Hepsiyle kombine edebiliyorsunuz.
İndirimdeyken kaçırmayın derim. Gratis'lerden bulabilirsiniz.
Sevgiler :)

1 yorum:

  1. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil