24 Aralık 2016 Cumartesi

John Frieda Onarıcı ve Nemlendirici Bakım Maskesi

Herkese uzun yıllar sonra merhaba! En son yazıyı yazalı yıllar olmuş. Yazarken bana bile garip geliyor şu an :) Nerelerdeydin bu süre boyunca diye sorarsanız biliyorsunuz tıpta okuduğumdan bahsediyordum çook eskiden. İntörnlük ve tus derken buraya pek uğrama vaktim olmadı. Sonrasında bir baktım üniversite bitmiş. Minik doktor olmuşum, beni doğu hizmet yükümlülüğü denen şeyle atamışlar. Şansıma İstanbul çıkmış. (Tabi patlıyor arada şans eseri yaşıyoruz bildiğiniz gibi, bugün de ölmedik diyecek kıvamdayız falan) İşte o atama sayesinde şu an İstanbul'daki yeni evimde 3 aydır yaşıyorum. Ailemin yanından hiç ayrılmamıştım, biraz zor geldi açıkçası. (itiraf saati) Toplum Sağlığı Merkezi'nde çalışıyorum. (O ne be dediğinizi duyuyorum, cidden öyle bir kurum var :) Artık bool bol vaktim olduğuna göre buralara uğrarım diye düşünüyorum. (uğrayamadı çünkü üşengecin önde gideni) Neyse içimi yeterince döktüm bence, size de biraz bilgi verdiğime göre şu yukarıdaki arkadaştan bahsedeyim.

John Frieda, yılların markası ama bu benim ilk aldığım ürünü. Yıllardır paçoz geziyordum artık piremses olacam. Saçlarım annemin güzel genleri sayesinde 20sinde pamuk gibi olunca mecbur boyatıyorum. Bu ürün de boyalı, yıpranmış saçlar için önerilen bir ürün. Ben de bunu İstanbul'a yeni taşındığım zaman suyundan mı havasından mı neyinden etkilenip hunharca dökülen kırılan saçlarım için 'Aman bi deneyeyim belki faydası olur' deyip almıştım. Kerata cidden saçımı toparladı. Haftada bir kez kullanıyorum. 5 dk kadar bekletiyorum saçımda. Dümdüz olan saçlarım resmen su olup A-KI-YOR. Düğüm olurdu durduk yere, şimdi hiç öyle bir derdim kalmadı. Anlayacağınız memnunum. Gratis mağazasından indirimde almıştım ama tam fiyatını hatırlamıyorum 30 civarında olsa gerek. Fiyatı çok gelmesin haftada bir uygulandığından kolay kolay bitmiyor rahat olun.
 
Konuşmayı burada keseyim. İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın. Özlemişim resmen burayı :)
Eğer ki yine yazmaya üşenirsem falan diyerek hepinizin yeni yılı kutlu olsun canlarım. Sağlık, mutluluk, aşk ve dilediğiniz her şey sizinle olsun. Bu sene hayatım için çok zorlu geçti, umarım 2017 güzel olur. Umut etmek en kolay şey nasılsa :)
 
Öpüldünüz canlar ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder